Jak získat obsah, který prodává

03.11.2019

Abyste věděli, co, kdy a jak vybrat, rozebrat a představit, vám pomůže publikační plán.

Získejte přehled

  • Kdo jsou vaši zákazníci, jak se o vás dozví, co je zajímá a co by je přimělo podpořit vás nákupem?
  • Šíříte dostatečně svůj příběh? Co jste vybudovali, co vás k tomu vedlo a proč?
  • Kdo je vaše konkurence, jak komunikuje, co by se dalo říct jinak a lépe?

Odpovědi na výše uvedené otázky jsou základním stavebním kamenem kvalitního obsahu.

  • Když budete vědět, kdo je váš zákazník, jaké má potřeby, jaké má touhy, co řeší a co ho zajímá, budete vědět, které otázky mu zodpovědět, aniž by se vůbec kdy zeptal. Zaujmete a pokud si nepořídí váš produkt/službu teď, budete první, na koho si vzpomene, až bude nákup aktuální.
  • Příběhy prodávaly v minulosti, prodávají teď a nejspíš budou prodávat i v budoucnu. Zatím nikdo nevymyslel účinnější lákadlo, než když zákazník ví, kdo jste, co jste, co máte za sebou a proč děláte to, co děláte. Jakmile vás alespoň trochu pozná, získáváte jeho důvěru. A ta prodává.
  • Víte, kdo je vaše konkurence a jakým způsobem oslovuje zákazníky? Jakmile to zjistíte, napadne vás, jak to udělat po svém a třeba i lépe. Nebo na co konkurence zapomněla, ale podle vás by to zaznít mělo.

Pravidelnost přináší ovoce

Sebelepší obsah vás nevytrhne, pokud budete publikovat nahodile, bez řádu, ladu a skladu. Chce to plán. A to jeden docela konkrétní plán. Publikační plán.

S publikačním plánem

  • budete vědět, co zákazníkům sdělit,
  • kdy a jak jim to sdělit.

Získáte klíč, který vám odemykat zájem čtenářů - vašich budoucích zákazníků.

  • Pravidelně.
  • Efektivně.
  • Cíleně.

Obraťte se na nás ještě dnes. Střihneme vám publikační plán na míru. Dozví se o vás více lidí a vaše podnikání nabere na obrátkách!

Volejte, pište, jsme tu pro vás! 

Abyste věděli, co, kdy a jak vybrat, rozebrat a představit, vám pomůže publikační plán.

Získejte přehled

  • Kdo jsou vaši zákazníci, jak se o vás dozví, co je zajímá a co by je přimělo podpořit vás nákupem?
  • Šíříte dostatečně svůj příběh? Co jste vybudovali, co vás k tomu vedlo a proč?
  • Kdo je vaše konkurence, jak komunikuje, co by se dalo říct jinak a lépe?

Odpovědi na výše uvedené otázky jsou základním stavebním kamenem kvalitního obsahu.

  • Když budete vědět, kdo je váš zákazník, jaké má potřeby, jaké má touhy, co řeší a co ho zajímá, budete vědět, které otázky mu zodpovědět, aniž by se vůbec kdy zeptal. Zaujmete a pokud si nepořídí váš produkt/službu teď, budete první, na koho si vzpomene, až bude nákup aktuální.
  • Příběhy prodávaly v minulosti, prodávají teď a nejspíš budou prodávat i v budoucnu. Zatím nikdo nevymyslel účinnější lákadlo, než když zákazník ví, kdo jste, co jste, co máte za sebou a proč děláte to, co děláte. Jakmile vás alespoň trochu pozná, získáváte jeho důvěru. A ta prodává.
  • Víte, kdo je vaše konkurence a jakým způsobem oslovuje zákazníky? Jakmile to zjistíte, napadne vás, jak to udělat po svém a třeba i lépe. Nebo na co konkurence zapomněla, ale podle vás by to zaznít mělo.

Pravidelnost přináší ovoce

Sebelepší obsah vás nevytrhne, pokud budete publikovat nahodile, bez řádu, ladu a skladu. Chce to plán. A to jeden docela konkrétní plán. Publikační plán.

S publikačním plánem

  • budete vědět, co zákazníkům sdělit,
  • kdy a jak jim to sdělit.

Získáte klíč, který vám odemykat zájem čtenářů - vašich budoucích zákazníků.

  • Pravidelně.
  • Efektivně.
  • Cíleně.

Obraťte se na nás ještě dnes. Střihneme vám publikační plán na míru. Dozví se o vás více lidí a vaše podnikání nabere na obrátkách!

Volejte, pište, jsme tu pro vás!